hobistan

hobistan
hobistan
11 Takip Ettiklerim
52 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (52)
shahika karlitorosdaglari oguzhan86 edebicanavar videotakip webtatil tcsearch kitapnehri tckitap cafetu webtc newhobby kizirbey cicekbakimi piko1 havran pastalarim74 hobistan eriksever saitbelkiran bilgehobi gulcinnur halkahaber bacaksizkurbaga xeyruska iwriteastory sikitutun hilalle anlasilamayanergen demet-nehir-efe redvidi canakcomlekpatladii gokce-onar aysealtun eminebulbulsevgi mzynkrpe tubizeol faydalari kurabiye-tarifleri yohurize begohiriza sakivofeni juwifshi rumzork gomhiraz hagorangi foyisenar calikusudizisi ziharoji

Meşhur Gül Böreği

MALZEMELER 1çay bardağı su 1 çay bardağı sıvı yağ 1 çay bardağı yoğurt yarım paket maya 1 yumurta...

Devamı

Armut piş, ağzıma düş:))

Malzemeler 8 -9 adet armut 6 adet karanfil Yeteri kadar su 3 su bardağı toz şeker Yapılışı Armutların içerisini oyup...

Devamı

Kekli Baklava...

Malzemeler Hamuru için: 1yumurta 1 çay bardağı süt 1 çay bardağı sıvıyağ 1 paket kabartma tozu 1 tatlı kaşığı limon suyu alabildiği...

Devamı

Midye Böreği

MALZEMELER 2 Kahve fincanı su 2 Kahve fincanı sıvı yağ 2 Kahve fincanı yoğurt 1 Yumurta Bir paket kabartma...

Devamı

Bize gelir misiniz :))

Annemin kış dönemi boyunca gittiği kurslardan tanıştığı arkadaşları ve kurs hocalarını bugün misafir ettik, Konya'nın...

Devamı

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ için

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'ne bu tarifle katılmak istiyorum... Malzemeler: - 9 yemek kaşığı irmik (90 gr) -...

Devamı

Öğrendim

İnsanları Ne Kadar Düşünürsen Düşün, Onların Seni O Kadar Düşünmediklerini Öğrendim. Her Ne Kadar O'nu Çok...

Devamı

Seni düşünmek...

Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, Dünyanın en güzel sesinden En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık...

Devamı

Rabbim ihmal degil imtihan eder

ALLAH dualarınızı kabul ediyorsa bu sizin İman'ınızı arttırır. Geciktiriyorsa sabrınızı arttırır. Eger kabul etmiyorsa bilinizki sizin...

Devamı

İnşaAllah derse yakaran; inşa eder Yaradan...

İşe Başlamadan Önce.......................İNŞAALLAH İşe Başlarken.............................BİSMİLLAH Şaşırırsak................................ALLAH ALLAH Kendimize Güvenirsek......................EVELALLAH Azmedersek................................ALİMALLAH İşten Vazgeçersek.........................EYVALLAH Sonuna Kadar Gitmek İstersek..............YA ALLAH Taahhüt Edersek...........................VALLAH BİLLAH Canımızı Sıkarlarsa.......................FESUPHANALLAH Daha da...

Devamı

Anne ile babanın farkı...

Anne dışarıda alış-verişteydi. İki buçuk yaşındaki bebeğe babası göz kulak oluyordu. Aslında bu pek de zor bir...

Devamı

Amigurumi...

Örgü örmeyi çok severdim,düzgün bişey olsun, farklı olsun derken son ördüğüm hırkanın modeli beni...

Devamı

Hasır kilimin değişimi...

Balkonumuzda kullandığımız bu hasır kilimi koçtaş tan almıştık, bir süre böyle kullandık, çok sade geldi...

Devamı

Hayat bu...

Çok hızlı yaşarsın,yavaş git derler. Yavaş yaşarsın,ölü gibisin derler. Orta halli yaşarsın, monotonsun derler... Gülersin, ne gülüyo bu...

Devamı

Fırında Köfte...

Evde yemekleri genelde annem yapar ama bu aralar Oktay Usta'yı izleyip ,program bitince mutfağa girip...

Devamı

Eşim olma karım ol; beni tamamla...

Eşim değil, karım ol! Kedilerin eşi olur, terliklerin de… İnsanın eşi olmaz. Bir ömür eşlik...

Devamı

Evlilik üzerine...

Pırıl pırıl ütülü giysili, misler gibi parfüm kokulu, saçları taralı, dişleri fırçalanmış adamı / kadını...

Devamı

İnşaAllah...

Sen de yeter ki onu an , çünkü İnşaAllah derse yakaran, inşa eder Yaradan...

Devamı

İftar Kahvaltısı...

Gün boyu ne yersiniz ne yapayım size diye sordu durdu annecim; etli ,tavuklu yemekler yada...

Devamı

Cuma Vakt-i -Dua Vakt-i ...

Rabbimiz, bizi sana teslim olmuş kullardan et, Soyumuzdan da Müslüman bir ümmet izhar eyle, İbadet yerlerini,...

Devamı

Bulaşıcı günaydınlar herkese :)

Günaydın, Günaydın pozitif düşün bugün önce gülümse , Sonra gül kahkaha at ve hatta,...

Devamı

Gelde Bayram edelim...

Yokluğun ORUÇ gibi dayanılmaz olsada, Biliyorum Gelişin İFTAR tadında olur, Seni beklemek TERAVİH gibi uzun olsada, Gülüşün BAYRAM...

Devamı

Öyle bir eş ol ki...

Öyle bir eş ol ki, eşin seni elinde su ile iftarı bekleyen oruçlu gibi...

Devamı

İftar Tatlım hazır...

Tamda Ramazan sofralarına layık; bu sıcaklarda içinizi serinletecek, irmikli, bol meyveli ,çok hafif,çok pratik ve...

Devamı

Hayırlı Ramazanlar...

Ramazan; Sıcak pide kuyruğundaki sabırsız bekleyiş... Sahur vakti duyulan davul sesleri... İftara dakikalar kala mutfaktan gelen mis koku... Güllaç...

Devamı

Daha karpuz kesecektik :))

Karpuzla değişik tarifler Biz sadece doğrayıp sofraya getiriyoruz ama karpuzla yapılabilecek binlerce tarif var. Mesela...

Devamı

Ben geldim:))

merhaba herkese.... Bir haftalık bi aradan sonra yeniden birlikteyiz. Bloğumu ve arkadaşlarımı özledim. Bu...

Devamı

İyi geceler

Dünya döner tek bir yana doğsun diye bir gün daha... ben de döndüm tekrar sana sönmek...

Devamı

Meyveli Pastammm...

Yaşpasta ve ağır kremalı tatlıları çok sevmiyorum ama meyveli ve sütlü tatlılara hayır diyemem, Sıcak yaz...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !